lauantai 14. marraskuuta 2015

Sly 33

Sly 33



Osallistuminen sly- kierrokselle oli oikeastaan yksi syistä. jonka vuoksi perustin blogin. Sly on siis saloinen leivonta ystävä. Siinä osallistujille jaetaan parin jotka lähettävät toisilleen kerran kuussa leivontaan liittyvän paketin. Yksi kierros kestää kolme kuukautta eli yhteensä kolme lähettetyä ja saatua pakettia.

Hain tänään pstista ensimmäisen pakettini ja se sisiälsikin kaikenlaista
 paketista löytyi piparkakkumausteita, inkivääriä, pari tuksukynntilää, mantelijauhetta, teepusseja, rusinoita, pari lakupatukkaa ja ruokosokeria sekä ohjeen inkivääripipareihin. Odotan jo että pääsen maistamaan uutta muumi teetäni illlalla.  On aina kivaa kokeilla uusia makuja, vaikka useimmiten juonkin vihreää teetä.
Nyt kun minulla on taas mantelijauhoa minulle ei ole tekosyitä olla kokeilematta tehdä macaroneja, jotka olen jo siis mokannut monta kertaa. Saaden aikaan ainoastaan litteitä keksejä, jotka ovat tosin menneet hyvin kaupaksi.

Eniten minua innosti ruokosokeri, jota en ole vielä pääsytkään kokeilemaan. Aion myös kokeilla inkivääripipareiden tekoa. Saatan itseasiassa kokeilla joko pipareita tai macaroneja jo huomenna.

5 kommenttia:

  1. Ihanan paketin olet saanut. Tervetuloa mukaan rinkiin! :)

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa mukaan! Itse olen ollut mukana jo kierrokselta 14 asti :D

    VastaaPoista
  3. Kivan teemapaketin olet saanut....kaikenmoista kivaa!
    Terkuin n-h
    http://originaalista.vuodatus.net

    VastaaPoista
  4. Ihanan paketin olet saanut. :)

    Itsekin olen ollut SLY-kierroksilla mukana monen monituista kertaa. :) Nyt on vasta toinen kierros jonka olen jättänyt väliin. Toukokuusta 2012 tämän vuoden heinäkuuhun olin jokaisella kierroksella mukana. :) Aina se on yhtä hauskaa, miettiä mitä lähettäisi omalle parille ja jännittää mitä itse mahtaa saada. :)

    VastaaPoista